1 Eylül 2013 Pazar

Uludağ

Gece gece uyku gene tutmadı resimlere Şöle bi nostalji yapim zaman geçsin derken bakın neler buldum :=))))
Son Bahar'da doğmuş biri olaraktan aslında kışın çok üşümeme rağmen yine de kış mevsimini çok severim birde  kar yağdı mı bize bayram geldi demektir....
İstanbul kurtköy'de oturuyorum burası denizden uzakta olduğu için ve ormana yakın olduğundan çok kar yağıyor saymakla bitmez yağdığı günlerin :=)))) Yinede arkadaşlarımızla hafta sonları yaptığımız planlarımıza kışın genelde karın kalbi olan yerler oluyor...
Uludağ'a eskiden kalmaya giderdik gittiğimize değerdi şimdi günü birlik gitmek bize zor geldiği için kartepe ye tercih etmek zorunda kalıyoruz...
Uludağ gezilerimizden güzel kareler......
 
Feribot yolculuğu sırasında çekilen kareler....
 





Bursaya kuş bakışı Uçak mesafesinde harika.















Teleferik Gezimizden kareler ... Aramızda kalsın yükseklik korkuma rağmen yine'de tırsmadan teleferiğe binmekten keyif alıyorum ......






 












 
O kadar çok gitmemize rağmen ilk kez türbe tabelası  cekti  gidelim ziyaret edelim dedik...
 



 
Kozalak Topladım.....




Bu ağaç çok dikkatimi çekti ....
Töybe Allahım yılan kafasına benzettim.....





İstanbula gemlik zeytini ve zeytin yağını getiren bir amcamız var alış veriş yaptığımız fakat   şimdi yolumuzun üstünde helede gemlikten geçince almazsak ayıp olurdu valla :=))