24 Temmuz 2013 Çarşamba

Süleymaniye Camii

Geçen gün can sıkıntısın dan başladım Tarihi kurcalamaya şu teknelojınin gözünü seveyim diyemeden de gecemicim işim kolaylaşıyor valla iki tuşa bas şip şak bilgiler gelsin önüne eskiden neydi o git kütüphaneye araştır dur :=))) Neyse konumuza dönelim havoş :)
Tarihte merak ettiğim kısaca aklıma  ne geldiyse netten araştırdım   Muhteşem Yüz yıl dizisinden dolayı insanlarda ayrı bir merak uyandı ehh haliyle bendede :=)))
 Kanuni Sultan Süleymanın ve ailesinin  türbelelrinin nerede olduğunu  merak ettim birde ne gördüm dersiniz  İstanbuldaymış vee en az 500 kez gittiğim emin önündeymiş kendime çok kızdım valla vee çok hızlı bir plan yaptım İzmitten kalktımmmm Taaa istanbulara geldim dicem de zaten istanbulda yaşıyorum ben :=)))  hem Ramazan, hem oruç, hem gezmek nasıl olur dedim valla kolay olmadı allahın sıcağında çook susadık  ama çokta keyif aldık Hadi sıra sizde......
 
 
Çok başarılı işlere imzasını atmış o cihan sultanı Kanuni Sultan Süleymanın Türbesi çook mutlu oldum bu güzel yeri ziyaret ettiğim için.....
Türbenin içinde   Kanuni Sultan Süleymanın  kızı  Mihrimah Sultanda var.....
Hürrem Sultanın Türbesi 10m İlerinde Başka bir Türbede.....












Veee sülalaesininde içinde bulunduğu kabristan.....