28 Temmuz 2013 Pazar

Büyük ADA

Yaklaşık 17 yıldır istanbul'da yaşıyorum adalar la hep uzaktan kesiştik :=)))
Bu yıl Ramazan ayım çok yoğun vede keyifli geçiyor  boş vaktim yok , gezi için yaptığımız planların için'de büyük ada da vardı ilk kez gittiğim büyük ada dan acayip keyif aldım bu güzel anlar fotoğraflarla ölümsüzleşti :=)))

Vapurdan Kareler...



Şanlı bayrağımızıda Çekelim :)


 







Ahan da adaya ayak bastık :=))









Hadi payton keyfi yapalım :=))
Paytonla adayı dolaşırken güzel kareler....
 

 
 













 







Payton gezimizin  15 dk molamızda alış veriş yapalım :=))
 






Büyük ada hatırası kendime ilaç kutusu aldım .....
Bu günlerde ilaçlarla fazla haşir, neşir olunca bu kutucuk işime çok yarıcak didim :=)))













Meydana geri döndüğümüz'de bu müzisyen arkadaşlarla karşılaştık çok hoş bir müzik çalıyorlardı fazla vakit olmadığından kısa dinleyi verdik,  güzel bir isim buldum onlara....
Büyük ada mızıkacıları :=))



Bii martı gördün sankim :)


Gün batımı kare kare harika....








Kim demiş güneş elle tutulmaz diye :=)))





 
İftarımızı açtık, çay keyfi yaptık çok şükür.....

 


Masamıza gelen bu bey sayesinde  kulaklarımızın pası silindi ....

 
 
Eve dönüş :(