2 Ağustos 2013 Cuma

BOLU ABANT :=))

Bu yılım çok renkli ve hareketli geçiyor :=)))
Bolu'ya daha önce çok gelmiştim ama abant'a ilk kez geliyorum kışın  bir kaç kez niyetlenip yolların kar yüzünden kapanmasından dolayı yarı yoldan dönmüştük bu sefer yazın niyetlenelim dedik kısmet oldu iyiki de gitmişim muhteşem güzel bir yerdi ormanın serin  havası, mis gibi oksijeni ve doğa harikasıyla hepsini de birleştirdikmi eve dönmek istemedik :)))
 
 
 YOLDAN GÜZEL KARELER....






3,140 M BOLU TÜNELİ....




ABANTA HOŞ GELDİK :=))

 
 
BU MANZARA KAHVE İSTER, ÇAY İSTER, YEMEK İSTER UYKUDA İSTER :)))

 
 
 
 



 





 
 
 
 
ADIM ADIM GÜN BATIMI ....
 
 
 
 
 
 
 
 
ABANT GÖL KENARINI PAYTONLA GEZMEK İSTEYENLER İÇİN İYİ DÜŞÜNÜLMÜŞ GEÇEN GÜN B ÜYÜK ADAYA GİTTİĞİMDE PAYTONA  BİNMESEYDİM KESİN ABANTTI PAYTONLA DOLAŞIRDIM....
 
 
BU KAREDE SEVGİ VARDI....